top of page

קורס פיננסי דיגטלי. כל מה שלא לימדו אותנו בבית הספר ואנחנו חייבים לדעת. הכי פרקטי, הכי תמציתי

Price

699 ש"ח

Duration

שיעורים 60

פרטים על הקורס

משבר הקורונה חידד עבור רבים מאיתנו את הצורך להתחיל להתנהל נכון. תמיד אפשר להגיד שאנחנו לא מבינים בפיננסיים ולהתעלם אבל המציאות לפעמים דופקת חזק מדי. והאמת היא שגם בלי משברים מטורפים אין לנו את הפריווילגיה לא להבין.

נרצה או לא, עולם הכספים פוגש אותנו בכל כך הרבה מקומות וצמתים במהלך החיים. מקום העבודה החדש אומר לנו לחתום על טפסי הפנסיה, במדורי הכלכלה מדברים סינית על שוקי ההון והבנק שולח לנו מכתבים שאנחנו לא בטוחים שהם כתובים בעברית. זה ממש לא חייב להיות ככה...


קורס "מחיר הכסף" יתן לכם את הכלים הבסיסיים והחשובים להתנהל בצורה פיננסית נכונה, לתכנן את העתיד, לחסוך עמלות מיותרות, להבין את הפנסיה שלנו וגם איך נוכל להשקיע את הכסף שלנו כדי לגדול ולצמוח. עם המון טיפים וידע חשוב - עולם הפיננסיים ייראה לכם ברור יותר ותוכלו להחזיר לעצמכם את השליטה על ההתנהלות הכספית שלכם.

Your Instructor

תומר ורון

תומר ורון

מתכנן פיננסי מוסמך ובעל רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר. יועץ למשכנתאות ועוזר לאנשים לקבל החלטות כלכליות טובות יותר. תומר מעביר הרצאות וסדנאות בנושאים פיננסיים שנוגעים לכל אחד מאיתנו ומורה בתיכונים לחינוך פיננסי. בוגר תואר ראשון במסלול המשלב מנהל עסקים, ממשל ותקשורת באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. בוגר תואר שני במימון ובנקאות באוניברסיטה העברית.

​בעברו היה תומר ראש דסק כלכלה של גלצ ואם יש משהו שהרדיו לימד אותו זה לדבר כלכלה פשוטה ובגובה העיניים. לפני כן היה כתב הבנקים של עיתון כלכליסט שם חפר וצלל לעולמות המשכנתאות, הריביות והעמלות וגילה כמה אנחנו משלמים רק בגלל שאנחנו לא יודעים. כותב טור קבוע באתר The-Marker ועדיין מופיע כאורח ופרשן בערוצי התקשורת השונים

bottom of page